باز کردن ایران سیاسی ایرانی انتخابات

باز کردن: ایران سیاسی ایرانی انتخابات ایرانیان احمدی نژاد حسن روحانی احمدی نژاد ریاست جمهوری نتیجه انتخابات انتخابات شوراها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نشانه تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان بودند / بروجردی

هدف تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران بود ولی با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی

نشانه تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان بودند / بروجردی

بروجردی: نشانه تروریست ها صحن مجلس و نمایندگان بودند

عبارات مهم : ایران

هدف تروریست ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران بود ولی با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی آن ها به ساختمان مراجعات مردم حمله کردند

مدیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که با اقدام به موقع در بستن درب های ورودی صحن، تروریست ها نتوانستند به هدفشان که نمایندگان بود، برسند.

نشانه تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان بودند / بروجردی

به گزارش ایسنا، علاء الدین بروجردی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: نشانه تروریست ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران بود ولی با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی آن ها به ساختمان مراجعات مردم حمله کردند؛ مردم بی گناهی که جهت حل مشکلاتشان به مجلس آمده بودند به رگبار بستند و تعدادی به شهادت رسیدند، همچنین تعدادی از کارکنان زحمتکش مجلس نیز در این اتفاق شهید شدند.

وی افزود: ما تردیدی نداریم که طراح مهم این توطئه ها آمریکای جنایت کار هست، آمریکا از اینکه در مصاف هسته ای با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران شکست خورده و امروز از صفر تا صد این دانش در اختیار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و ملت کشور عزیزمان ایران است عصبانی هست. البته ما به علت اعتقادمان و فتوای مقام معظم رهبری متعهد هستیم که این دانش در کشور ما کاربرد نظامی نداشته باشد. آمریکا از اینکه ما تنها کشوری هستیم که هیچ گونه مشروعیتی جهت رژیم غاصب صهیونیستی قائل نیستیم و معتقدیم همه سرزمین های اشغالی باید آزاد شود از دست ما و ملت ما عصبانی است.

هدف تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران بود ولی با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: آمریکا از اینکه ما امروز علی رغم دوران جنگ تحمیلی که حتی یک موشک جهت دفاع از کشور را نداشتیم و امروز با همت فرزندان دلاور ملت جزو چند کشور قدرتمند سازنده موشک هستیم، عصبانی است و توطئه می کند؛ آمریکا از اینکه ما توطئه های شوم آن ها در عراق و سوریه را خنثی می کنیم و نیروهای مستشاری ما به دعوت دولت های این دو کشور در آنجا حضور دارند و توطئه های آمریکا را نقش بر آب می کنند عصبانی است.

وی همچنین گفت: آمریکا از اینکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با صراحت و دلیری اعلام فرمودند ما به هر کشو ر و گروهی که علیه رژیم صهیونیستی بجنگد کمک می کنیم و سلاح می دهیم عصبانی است و ما در پاسخ به آمریکا می گوییم که آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این خشم بمیر.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: اینگونه حرکت های بچگانه و حقیر دلیری نیست. اینکه شما دربرابر مردم بی دفاع و بی سلاح مسلسل به دست بگیرید و به آن ها حمله کنید هیچ گونه تاثیری در اراده پولادین ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد گذاشت و ما به فضل الهی این راه نورانی را با صلابت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

نشانه تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان بودند / بروجردی

بروجردی راجع به علت حضور طولانی مدت تروریست ها در ساختمان مراجعات مردمی ، نمایندگان گفت: دلیلش حفظ جان ده ها کارمندی بود که در اتاق ها حضور داشتند. باید به دقت عمل می شد به همین علت قدری وقت برد ولی به فضل الهی هر سه تروریست ها به درک واصل شدند و این خبر ملت ما و شما نمازگزاران عزیز به آمریکا است که آمریکا بداند این ملت بزرگ با این حرکت های کودکانه مسیر الهی و نورانی خود را به هیچ وجه عوض کردن نخواهد داد.

وی تاکید کرد : ما به فضل الهی این مسیر را ادامه خواهیم داد؛ حضور ما در خارج از مرزها نشان از اقتدار ماست، ولایت ما و این نظام منحصر به فرد در دنیا اسلام و اقتدار این ملت همه نشاندهنده موفقیت های این ملت بزرگ است.

هدف تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران بود ولی با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آخر ضمن تسلیت به خانواده های شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بدون شک شهدای ما میهمان خوان گسترده ضیافت الهی در این ماه مبارک رمضان هستند. روحشان شاد.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | آمریکا | تروریست ها | از اینکه در | انقلاب اسلامی | حوادث تروریستی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار