باز کردن ایران سیاسی ایرانی انتخابات

باز کردن: ایران سیاسی ایرانی انتخابات ایرانیان احمدی نژاد حسن روحانی احمدی نژاد ریاست جمهوری نتیجه انتخابات انتخابات شوراها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی پول مالیات بر سیگار در مراکز درمان سرطان هزینه می شود

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اعتبار مالیات بر سیگار، جهت توسعه زیرساخت مراکز درمانی بیماری های متاثر از مصرف سیگار به خصوص مراکز درمان تشخیص و درمان سرطان هزی

پول مالیات بر سیگار در مراکز درمان سرطان هزینه می شود

پول مالیات بر سیگار در مراکز درمان سرطان هزینه می شود

عبارات مهم : ایران

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اعتبار مالیات بر سیگار، جهت توسعه زیرساخت مراکز درمانی بیماری های متاثر از مصرف سیگار به خصوص مراکز درمان تشخیص و درمان سرطان هزینه خواهد شد.

به گزارش مهر، دکتر قاسم جان بابایی در خصوص مصوبه اخیر مجلس مبنی بر زیاد کردن مالیات بر سیگار، افزود: بیماری های مزمن و غیرواگیر مهم ترین عوامل فوت و میر و ناتوانی در دنیای امروز به شمار می روند که اساساً اثرات مرتبط با سلامت آنها دراز مدت بوده و عموما نیاز به درمان و مواظبت طولانی مدت دارند؛ بیماری هایی مانند سرطان، بیماری های قلبی عروقی و دیابت.

وی ادامه داد: بسیاری از بیماری های غیرواگیر با کنترل عوامل خطر همچون مصرف دخانیات، مصرف الکل، فعالیت جسمی کافی و رژیم های غذایی نامناسب قابل پیشگیری و کنترل هستند. از سوی دیگر تجارب سایر کشورها نشان می دهد، جهت ارتقای شاخص های سلامتی کشور چه در حوزه پیشگیری و چه در حوزه درمان به منابع پایدار نیاز هست؛ در کشورهایی همچون امریکا، برزیل و سایر کشورها با زیاد کردن مالیات سیگار میزان مصرف آن را کنترل کرده اند.

پول مالیات بر سیگار در مراکز درمان سرطان هزینه می شود

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی از منابعی که از سال های قبل مقرر بود به نظام سلامت تخصیص پیدا کند، مالیات سیگار بود که تزریق درآمدهای حاصل از آن به بخش سلامت منجر به ارتقا حوزه بهداشت و درمان کشور خواهد شد.

جان بابایی با بیان اینکه سلامتی حق همه مردم این سرزمین و به جرات می توان گفت مهمترین حق شهروندی هست، خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس در خصوص زیاد کردن مالیات بر دخانیات، اقدام بسیار مهمی بود که با تلاش و درایت نمایندگان محترم مردم کشور عزیزمان ایران زمین در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت و قطعا وجهه بین المللی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را درخشان تر خواهد کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اعتبار مالیات بر سیگار، جهت توسعه زیرساخت مراکز درمانی بیماری های متاثر از مصرف سیگار به خصوص مراکز درمان تشخیص و درمان سرطان هزی

وی گفت: اقدام نمایندگان مجلس در افرایش مالیات بر سیگار نشان دهنده دغدغه مندی این بزگواران جهت سلامت مردم است و در جایگاه جهانی، عزم کشور عزیزمان ایران در مبارزه با بیماری های غیر واگیر را متبلور خواهد کرد، لذا وظیفه خود می دانم که از این اقدام ارزشمند و سترگ اعضا و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر کنم و این اقدام نیک و هوشمندانه را تحولی ماندگار در تعاملات بین بخشی با اولویت سلامت قلمداد کرده و جهت آنها آرزوی سلامت و بهروزی دارم.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: به امید روزی که با عزم ملی و همگانی، شاهد مصرف دخانیات در کشور شهید پرور و سربلندمان ایران، نباشیم و در آینده نزدیک اعتبارات حاصل از زیاد کردن این عوارض، منتهی به توسعه زیرساخت مراکز درمانی بیماری های متاثر از مصرف سیگار به خصوص مراکز درمان تشخیص و درمان سرطان شود.

واژه های کلیدی: ایران | سلامت | سیگار | درمانی | مالیات | بیماری | سلامتی | درمان سرطان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار