باز کردن ایران سیاسی ایرانی انتخابات

باز کردن: ایران سیاسی ایرانی انتخابات ایرانیان احمدی نژاد حسن روحانی احمدی نژاد ریاست جمهوری نتیجه انتخابات انتخابات شوراها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی من هم از خبر رسان تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنم/ خبر رسان تلگرام هر آن مم

دبیر شورای عالی اینترنت با بیان اینکه شهروندان حق دارند از هر خبر رسانی استفاده کنند، به شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، گفت: فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد خب

من هم از خبر رسان تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنم/ خبر رسان تلگرام هر آن مم

فیروزآبادی: من هم از خبر رسان تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنم/ خبر رسان تلگرام هر آن ممکن است مسدود شود

عبارات مهم : خارجی

بنا به تعهدی که به خبر رسانهای داخلی دارم از آن ها نیز استفاده می کنم.

دبیر شورای عالی اینترنت با بیان اینکه شهروندان حق دارند از هر خبر رسانی استفاده کنند، به شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، گفت: فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد خبر رسان تلگرام اتخاذ نشده، ولی هرآن ممکن است شرایطی جهت انسداد خبر رسان تلگرام پیش بیاید.

به گزارش عصر ایران، سیدابولحسن فیروزآبادی اظهار کرد: ما به دنبال خبر رسانی با بازدیدکنندگان اوج و توانایی اشتغال زایی هستیم. تاریخی جهت مسدود کردن خبر رسان تلگرام مطرح نشده، ولی از کسب و کارها و موسساتی که کانال های زیادی دارند دعوت شده است از خبر رسان های خارجی به خبر رسان های داخلی کوچ کنند.

من هم از خبر رسان تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنم/ خبر رسان تلگرام هر آن مم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده شخص خود از خبر رسان ها و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … خارجی اظهار کرد: من هم از خبر رسان تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنم و بنا به تعهدی که به خبر رسانهای داخلی دارم از آن ها نیز استفاده می کنم.

به گزارش ایسنا، رییس مرکز ملی اینترنت با بیان اینکه در حوزه خبر رسان ها نوعی نابسامانی در کشور وجود دارد، افزود: کارها وسیعی بنا به دستور رییس جمهور در دی ماه ۹۶ انجام شد که فرمودند کشور باید از خبر رسان غالب (تلگرام) خارج شود. به طور جدی در سال ۹۷ در حوزه خبر رسان ها باید نخستین خبر رسان، داخلی باشد. خبر رسان های خارجی هم می توانند فعالیت کنند به شرطی که تابع قوانین جمهوری اسلامی باشند. وزارت آموزش و پرورش در حوزه کوچ خبر رسان های خارجی به داخلی بخشنامه صادر کرده است.

دبیر شورای عالی اینترنت با بیان اینکه شهروندان حق دارند از هر خبر رسانی استفاده کنند، به شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، گفت: فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد خب

فیروزآبادی با بیان اینکه به خبر رسان داخلی انواع تهمت ها زده شده، گفت: در مقایسه با کاربرانی که از خبر رسان های خارجی استفاده می کنند، رقم بازدیدکنندگان استفاده کننده از خبر رسان های داخلی بسیار کم هست. به کسانی که با کوچ خبر رسان های خارجی به داخلی کسب و کارشان دچار اختلال می شود، بیمه بیکاری تعلق می گیرد.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، با بیان اینکه شهروندان حق دارند از هر خبر رسانی استفاده کنند، به شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، راجع به عنوان حریم شخصی در خبر رسان ها نیز توضیح داد: به بحث حفاظت از حریم شخصی مردم اهمیت می دهیم، کمیته ای تشکیل می دهیم تا محتوا نیز حفاظت شود. اطلاعات مردم دارایی های مردم هستند نهایت تلاش را داریم که حریم مردم در خبر رسانهای داخلی حفظ شود.

واژه های کلیدی: خارجی | تلگرام | قوانین | استفاده | اینستاگرام | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار